Self-efficacy u hráčů digitálních her – Bc. Martin ŽÁČEK
Bc. Martin ŽÁČEK
Diplomová práce
Self-efficacy u hráčů digitálních her
Self efficacy of roguelike games players
Anotace:
Práce zkoumá self-efficacy u hráčů digitálních her. Za cíl si klade zjištění, jestli se mění míra obecného self-efficacy vlivem hraní digitálních her, specificky u žánru rogue-like. Výzkumný vzorek je tvoří dohromady 564 účastníků, z nichž 48 jsou hráči her, 516 hry nehrají. Výzkumný design má formu experimentu se sběrem dat pre a post test. Pro získání dat byla využita škála General Self-efficacy …víceAbstract:
This paper researches self-efficacy of digital game players. The goal is to discover if general self-efficacy changes based on playing digital games, specifically playing rogue-like genre. Sample size consists of 564 participants, of which 48 are digital game players, 516 are non-players. Research is conducted by an experiment togeter with pre and post test data gathering. General Self-efficacy Scale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jan Šmahaj, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁČEK, Martin. Self-efficacy u hráčů digitálních her. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
28. 3. 2023