Možnosti přijetí žáka s tělesným postižením v doprovodu asistenčního psa do základních škol v Plzeňském kraji – Magdalena SMOLOVÁ
Magdalena SMOLOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti přijetí žáka s tělesným postižením v doprovodu asistenčního psa do základních škol v Plzeňském kraji
Admission options of student with physical impairment with assistance dog at elemetary schools in Pilsen district
Anotace:
Práce se zabývá možnostmi integrovaného vzdělávání žáka s tělesným postižením v doprovodu asistenčního psa v základních školách v Plzeňském kraji. Teoretická část popisuje tělesná postižení, inkluzívní vzdělávání, historii přístupu ke vzdělávání žáků se zdravotním postižením v ČR a právní úpravu integrace a inkluze. Dále charakterizuje význam asistenčního psa pro žáka s tělesným postižením a jeho rodinu …víceAbstract:
This thesis examines options of student with physical impairment to have itegrated education in Pilsen district if he needs an assistance dog. Theoretical part is summary of disabilities, inclusive education, history of approach to impairment students in Czech Republic and legal approach to integration and inclusion. Further more the thesis characterize importance of assistance dog for impairment student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2012
Zveřejnit od: 22. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RSDr. Ján Mišovič, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMOLOVÁ, Magdalena. \textit{Možnosti přijetí žáka s tělesným postižením v doprovodu asistenčního psa do základních škol v Plzeňském kraji}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/f48sl6/.
Jak správně citovat práci
SMOLOVÁ, Magdalena. Možnosti přijetí žáka s tělesným postižením v doprovodu asistenčního psa do základních škol v Plzeňském kraji. Č. Bud., 2012. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální péče / Sociální a charitativní práce
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva