Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance – Bc. Michaela Fojtů
Bc. Michaela Fojtů
Diplomová práce
Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance
Marketing Strategy of a Private Strabology Ambulance
Anotace:
Cílem této práce je provedení strategické analýzy soukromé strabologické ordinace s důrazem na klíčové faktory úspěchu a zvýšení konkurenceschopnosti. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část shrnuje teoretické poznatky, které se týkají marketingových služeb a daných specifik marketingu zdravotnictví. Na začátku praktické části je představení oční ordinace …víceAbstract:
The target of this work is to carry out a strategic analysis of a private medical institution with an emphasis on a key success factors and increasing competitiveness. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The first part summarizes theoretical knowledge about marketing of services and specifics in healthcare marketing. Practical part begins of introducing of private …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fojtů, Michaela. Marketingová strategie soukromé strabologické ambulance. Zlín, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Management ve zdravotnictví / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller -
DPH u organizace poskytující služby zdravotnictví
Ondřej Smisitel -
Analýza užívání služeb veřejného zdravotnictví v České republice v roce 2022
Štěpán Hájek -
Outsourcing logistických služeb pro zdravotnictví – pozice nezávislého distributora
Marcela Vojtíšková