Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole – Bc. Kristýna FIKAROVÁ
Bc. Kristýna FIKAROVÁ
Diplomová práce
Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole
Differences in self-concept between pupils with and without ADHD in primary school
Anotace:
V diplomové práci se zaměříme na problematiku sebepojetí žáků základní školy v souvislosti s diagnózou ADHD. Cílem práce bude objasnit, zda a jakým způsobem diagnóza ADHD u dětí na základní škole ovlivňuje úroveň jejich sebepojetí. Výzkumným problémem budou rozdíly v míře sebepojetí mezi skupinou dětí s ADHD a dětí intaktních a skupinou chlapců a dívek s ADHD. V první polovině teoretické části se zaměříme …víceAbstract:
In the diploma thesis we focus on the issue of self-concept of primary school pupils in relation to the diagnosis of ADHD. The aim is to clarify whether and how the diagnosis of ADHD affects children in primary school in the level of self-concept. The research problem are differences in the level of self-concept between the group of children with ADHD and the group of intact children and also between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Vomáčková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FIKAROVÁ, Kristýna. \textit{Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/f5mtkw/.
Jak správně citovat práci
FIKAROVÁ, Kristýna. Rozdíly v sebepojetí u žáků s ADHD a žáků intaktních na základní škole. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Čtení s porozuměním u žáků s dyslexií ve srovnání s žáky intaktními ve 2. až 5. ročníku ZŠ
Monika SATTLEROVÁ -
Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele
Barbora Mihaldová -
Sebepojetí a úzkost dětí s ADHD
Ivana Benešová -
Zkušenosti a copingové strategie mladých dospělých s ADHD
Eliška PUDOVÁ -
Sebepojetí u dospělých s ADHD
Marek BALUN -
Stigma očima dospělých s ADHD
Zuzana Pícková