Online marketingová strategie podniku – Radka Merková
Radka Merková
Bakalářská práce
Online marketingová strategie podniku
The company´s online marketing strategy
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou strategií výrobního podniku Festool, který působí na trhu B2B v oblasti strojírenství. Firma se věnuje výrobě a prodeji nářadí a příslušenstvím pro řemeslníky. Teoretické část je rozdělena na dvě části. V první jsou popsána teoretická východiska online marketingu a v druhé jsou důkladně popsány jednotlivé nástroje online marketingu. Praktická část je …víceAbstract:
The bachelor´s thesis focused on the online marketing strategy of manufacturing company Festool which operates in the B2B market in the realm of mechanical engineering. It is engaged in the production and sale of tools and accessories for craftsmen. The first theoretical part of the thesis describes the theoretical bases of online marketing and the second is thoroughly described individual implements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Merková, Radka. Online marketingová strategie podniku. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online komunikační strategie Litovelské kavárny
Filip Pospíšil -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online komunikační strategie společnosti Zalando
Tereza Rohová -
Návrh online marketingové komunikační strategie
Michal Kopecký -
Tvorba online komunikační strategie pro značku Europarfemy.cz
Polina Halytska -
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Michal Skryja -
Online komunikační strategie s důrazem na sociální sítě realitní kanceláře
Nikola Jurasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva