Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s. – Michala SCHWARZOVÁ
Michala SCHWARZOVÁ
Diplomová práce
Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.
The project pricing policy services in Omega Sport and Health Center, Inc.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je hodnocení a následné zvýšení spokojenosti zákazníků v Omega centru sportu a zdraví. Celá diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsem zpracovala literární poznatky týkající se oblasti služeb a sportu. Také jsem se zaměřila na cenovou politiku a problematiku spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala, byly …víceAbstract:
The aim of this thesis is to assess customer satisfaction in Sport and Health Centre Omega and the further step is to suggest a possible way to increase it. The thesis is divided in two main parts, a theoretical and a practical one. The first part is focused on theoretical knowledge of sport services, a pricing policy and customer satisfaction. Sources I used include specialized publication as well …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21305
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWARZOVÁ, Michala. Projekt cenové politiky služeb v Omega centrum sportu a zdraví, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký -
Modely měření a zlepšování spokojenosti zákazníků
Kateřina Caklová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Vladimíra Vaculíková -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku Bageterie Boulevard
Alexandra Ambrozová -
Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami - praxe úřadů veřejné správy ve Francii
Lenka Titěrová