Bc. Karel Halberštádt

Diplomová práce

Marketingová komunikace Českého biatlonu

Marketing Communication of Czech Biathlon
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Českého biatlonu. V teoretické části jsou vymezeny marketingová komunikace, integrovaná marketingová komunikace, komunikační kampaň, značka a další související pojmy, a to s důrazem na sportovní prostředí. Praktická část se skládá ze tří částí. Tou první je kvantitativní výzkum, online dotazník šířený mezi fanoušky Českého biatlonu. Druhou část …více
Abstract:
This diploma thesis deals with marketing communications of Czech Biathlon. In the theoretical part, marketing communications, integrated marketing communications, communication campaign, brand and related terms are defined, with an emphasis on the sport environment. The practical part consists of three parts. The first one is a quantitative research, an online questionnaire distributed to fans of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Halberštádt, Karel. Marketingová komunikace Českého biatlonu. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe