Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy – Tereza Trnková
Tereza Trnková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy
Marketing communication of a selected retail company
Anotace:
Trnková T., Marketingová komunikace vybrané maloobchodní firmy. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vybrané maloobchodní firmy specializující se na prodej porcelánu, českého skla a šperků. Hlavním cílem práce je navrhnout nové, nebo zvýšit efektivnost stávajících nástrojů marketingové komunikace pro zvýšení povědomí o firmě spolu …víceAbstract:
Trnková T., Marketing communication of a selected retail company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2023. Bachelor thesis focuses on the marketing communication of a selected retail company specializing in the sale of porcelain, Czech glass and jewellery. The main objective of the thesis is to propose new or increase the effectiveness of existing marketing communication tools to increase …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Jana Pavelková, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová