Metodiky hry na hudební nástroj u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Kateřina ŠTEFFKOVÁ
Kateřina ŠTEFFKOVÁ
Bakalářská práce
Metodiky hry na hudební nástroj u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Methodologies play a musical instrument for pupils with special needs
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá současnými možnostmi výuky hry na hudební nástroj u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřuje se hlavně na oblast metodik hry na hudební nástroj pro žáky s postižením. Teoretická část se zabývá nejprve definicí některých speciálních vzdělávacích potřeb, poté vymezuje psychologické aspekty hudby a nakonec se zabývá vymezením metodik hry na hudební nástroj u žáků …víceAbstract:
My bachelor's degree is dealing with contemporary possibilities of instrumental play education of special needs pupils. It focuses on the area of instrumental play methodology for pupils with physical disability. The theoretical part addresses firstly a definition of some special education needs, secondly defines psychological aspects of music and finally it deals with the methodology of instrumental …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2013
Zveřejnit od: 16. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Kantor
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTEFFKOVÁ, Kateřina. Metodiky hry na hudební nástroj u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a hudební kultura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Hra na hudební nástroje jako způsob motivace a aktivizace žáků na 1. stupni ZŠ
Tereza MOULISOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva