Šárka Bucharová, DiS.
Bakalářská práce
Corporate Identity
Corporate Identity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenčního prostředí a marketingovou komunikací s důrazem na corporate identity a její design. Teoretická část práce představuje základní koncepty a principy v oblasti marketingové komunikace a corporate identity, včetně analýzy SWOT, nástrojů komunikačního mixu a vztahů mezi corporate designem a brand identity. Praktická část práce aplikuje teoretické poznatky …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the competitive environment and marketing communication with an emphasis on corporate identity and it‘s design. The theoretical part of the thesis introduces basic concepts and principles in the field of marketing communication and corporate identity, including SWOT analysis, tools of the communication mix, and relationships between corporate design and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2024
- Vedoucí: MgA. Antonín Jumr
- Oponent: Robert Janča, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
IS4u, I.
17. 4. 2024