Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA – Ing. Veronika HORÁKOVÁ
Ing. Veronika HORÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA
Marketing communication project of a primary trademark OTMA
Anotace:
Cílem této diplomové práce je sestavit projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA a rozšířit její známost na trhu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část diplomové práce charakterizuje marketingovou komunikaci, jednotlivé složky marketingového komunikačního mixu, marketingový výzkum a značku. Obsahem praktické části je analýza marketingové komunikace prémiové …víceAbstract:
The aim of my graduate thesis it to compile the project of the marketing communication of the premium brand OTMA and to broaden its publicity on the market. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the graduate thesis characterises the marketing communication, the apportionable parts of the marketing communication mix, the marketing survey and the brand. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8207
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Veronika. Projekt marketingové komunikace prémiové značky OTMA . Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková