Role a vliv médií v procesu politické komunikace:Analýza dopadu prezentace Mirka Topolánka v tištěných médiích v období měsíců října 2008 a ledna 2009 – Hana Hurtíková
Hana Hurtíková
Diplomová práce
Role a vliv médií v procesu politické komunikace:Analýza dopadu prezentace Mirka Topolánka v tištěných médiích v období měsíců října 2008 a ledna 2009
The role and influence of media on public opinion forming in political communication: An Analysis of Mirek Topolanek´s performance in press in October 2008 and January 2009
Anotace:
Politickou komunikaci lze charakterizovat jako komplexní proces vzájemné interakce a výměny informací mezi jejími hlavními aktéry, tedy politickými představiteli, masovými médii a veřejností. Média zde plní především zprostředkovatelskou úlohu. Z hlediska volby formy a obsahu zprostředkovaných sdělení mohou vykonávat určitý vliv na formování veřejného mínění obyvatel. Cílem této práce je analýza role …víceAbstract:
Political communication is a complex process of interactions and information exchanges among the main actors political representatives, mass media and public. In this process media operates as mediator of these information. From this point of view they can influence the forming of the public opinion. The main objective of this work is an analysis of the role and the influence of mass media in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2010
- Vedoucí: Eva Bradová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HURTÍKOVÁ, Hana. \textit{Role a vliv médií v procesu politické komunikace:Analýza dopadu prezentace Mirka Topolánka v tištěných médiích v období měsíců října 2008 a ledna 2009}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/f95j8s/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Professionalization of political parties' communication in the Czech Republic
Barbora Petrová -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
New types of media and its influence on the Corporate Communication
Michaela Padevětová -
The influence/role of company's - social media generated content on CSR towards/in its employee's job satisfaction. - The case of juwi AG, Germany.
Myriam Xcareth Contreras Petlacalco -
The British public opinion on Brexit since the 2016 EU referendum
Barbora Plucnarová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková -
Translation Activism and Its Influence on Public Opinion
Kateřina MODRÁ -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký