Projekt zavedení factoringu ve vybrané finanční společnosti – Tomáš Hamšík
Tomáš Hamšík
Diplomová práce
Projekt zavedení factoringu ve vybrané finanční společnosti
Project of Implementation Factoring in a Selected Financial Company
Anotace:
Tématem diplomové práce je projekt zavedení factoringu ve vybrané finanční společnosti. Zavedení factoringu pomůže vybrané finanční společnosti rozšířit portfolio produktů, oslovit větší množství klientů a rozšířit tržní podíl společnosti. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je popsána problematika factoringu, produkt factoringu a informace …víceAbstract:
This master thesis presents a project introducing factoring within a financial undertaking. Utilization of factoring may help the company to broaden the portfolio of its products, approach a greater number of customers and extend its market share. The thesis is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part describes the phenomenon of factoring, its product and information related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hamšík, Tomáš. Projekt zavedení factoringu ve vybrané finanční společnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Finance, specializace Finanční kontrola
Práce na příbuzné téma
-
Factoring
Lukáš Beran -
Factoring
Josef Petr -
Analýza a návrh dvoufázového bezpečnostního ověření uživatele v mobilním bankovnictví
Valeriya Lepeshko -
Brand equity jako důležitý faktor v bankovnictví
Kseniia Malysheva