Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o. – Bc. Ondřej Štefka
Bc. Ondřej Štefka
Diplomová práce
Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o.
Innovation Project of Internet Store of Company Váhala a spol. s. r. o.
Anotace:
V České republice se rozvíjí elektronický obchod s potravinami na úrovni B2C. Tato práce hodnotí pozici potravinového eshopu firmy Váhala a spol. na českém trhu. Na základě primárních a sekundárních dat jsou určeny nejvhodnější strategie pro zvýšení povědomí a růstu tržeb eshopu. Nejlépe hodnocené strategie jsou podrobně zpracovány a připraveny k realizaci.Abstract:
B2C e-commerce of glocery in Czech Republic is growing. This thesis evaluates the posi-tion of glocery e-shop of Váhala a spol. company in Czech market. Based on the primary and secondary information are identified the most appropriate strategies for raising aware-ness and increasing sales of e-shop. The most evaluated strategies are processed in detail and ready for implementation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Zveřejnit od: 27. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štefka, Ondřej. Projekt inovace internetového obchodu firmy Váhala a spol. s. r. o.. Zlín, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Internetová reklama na sociálních sítích
Jana Jelínková -
Internet a reklama
David Zapletal -
Internetová reklama jako nástroj marketingu
Petr Šolín -
Moderní marketingové přístupy v online komunikaci vybrané společnosti
Michal Hromek -
Návrh online komunikační kampaně pro Oční centrum Pilečkovi
Barbora Závětová -
PPC a remarketing na Facebooku a v Google AdWords
Michaela Bochňáková -
Kontextová reklama s využitím Google AdWords a Google AdSense
Radovan Mihok -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková