Mgr. Hana ŠUSTKOVÁ

Diplomová práce

Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?

Is the Czech republic attractive for foreign visitors?
Anotace:
Diplomová práce zabývající se marketingem destinace cestovního ruchu a soustředící se na aplikaci marketingové teorie do praxe. Rozebírá současnou situaci příjezdového cestovního ruchu v České republice, relevantní segmenty, jejich motivaci k návštěvě destinace. Analyzuje nabídku a poptávku destinace, její konkurenceschopnost, státní podporu cestovního ruchu, činnost agentury Czech Tourism a propagaci …více
Abstract:
Diploma thesis dealing with marketing of touristim destination and concentrating on aplication of marketing theory into practice. Analysing current situation og incoming tourism in the Czech republic, relevant segments as well as their motivation to visit the destination. The thesis is analysing suply and demand of the destination, its´ competitive strength, support of tourism by state, activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Zveřejnit od: 13. 8. 2007
Identifikátor: 2801

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
  • Vedoucí: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠUSTKOVÁ, Hana. Je Česko zajímavé pro zahraniční návštěvníky?. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 08. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 8. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace