Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce – Veronika ČUJKOVÁ
Veronika ČUJKOVÁ
Diplomová práce
Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce
Individual approach to pupils in the period after long-term distance learning
Anotace:
Diplomová práce Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce se zabývá tím, jak žáci a učitelé vnímali a zvládali situaci v průběhu pandemie COVID-19 a rychlý přechod do online prostředí, které bylo doposud jednou velkou neznámou. Tato data byla získána prostřednictvím kvalitativního výzkumu dat smíšeného designu. Cílem této práce je zmapovat si celou situaci v českém školství …víceAbstract:
The diploma thesis Individual approach to pupils in the period after long-term distance learning deals with how pupils and teachers perceived and managed the situation during the COVID-19 pandemic and the rapid transition to an online environment, which was once largely unknown. These data were obtained through qualitative data research of a mixed design. The aim of this thesis is to map the entire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Alena Hošpesová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUJKOVÁ, Veronika. \textit{Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fageul/.
Jak správně citovat práci
ČUJKOVÁ, Veronika. Individuální přístup k žákům v době po dlouhodobé distanční výuce. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup v procesu individuálního plánování v domovech pro seniory
Eduard Jiroušek -
Individuální přístup při práci s dětmi a mladistvými ve vyloučených lokalitách
Rozina RIBEIRO MONTEIRO -
Individuální přístup k řešení životní situace seniorů v pobytovém zařízení
Zuzana Švancarová -
Prevence syndromu vyhoření u všeobecných sester na oddělení intenzivní péče během pandemie COVID-19
Monika Štipská -
Výzkum společenských reakcí během pandemie COVID-19 pomocí komunikační teorie
Lucia Janovcová -
Diverzifikace výnosů a ziskovost evropských bank během pandemie COVID-19
Terezie Janíková -
Psychologické aspekty práce v režimu home office v korporátním prostředí na pozadí pandemie COVID-19
Marie Matějíčková -
Distanční vyúka odborného knihovnického vzdělávání pohledem učitelů
Daniel Denk
Název
Vložil
Vloženo
Práva