Martina GŘUNDĚLOVÁ

Bakalářská práce

Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci

A pupil with mental disabled in Pedagogical communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je popsat způsob a průběh pedagogické komunikace v běžné třídě základní školy, ve které jsou individuálně integrovaní dva žáci s lehkou mentální retardací. Teoretická část práce objasňuje pojmy související s problematikou pedagogické komunikace, mentální retardací a integrací. V praktické části prostřednictvím pozorování zjišťuji, jakým způsobem probíhá komunikace mezi jednotlivými …více
Abstract:
The subject of the Bachelor?s thesis is to describe the process and the way of the Pedagogical (teaching) communication in the elementary school in which two pupils with mental disorder are individually integrated. The theoretical part of the thesis describes the terms that are closely related with the problems in the Pedagogical (teaching) communication, mental disorder and integration of the pupils …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 5. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GŘUNDĚLOVÁ, Martina. Žák s mentálním postižením v pedagogické komunikaci. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta