Strukturované učení a jeho využití při vytváření pracovních návyků – Pavla Michlová
Pavla Michlová
Diplomová práce
Strukturované učení a jeho využití při vytváření pracovních návyků
Structured learning and its utilisation in forming the working habits
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na charakteristiku strukturovaného učení jako speciální metody výuky ve výchově a vzdělávání lidí s mentálním postižením. Shrnuje základní metodiku, zásady, výhody a obsahuje příklady z praxe. V praktické části zjišťujeme využití strukturovaného učení na základních školách speciálních. Součástí práce je uvedení do problematiky osob s mentálním postižením a s poruchami autistického …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the characteristics of the structured learning as a specific method of teaching in education and schooling of the individuals with a mental handicap. It sumarizes the basic methods, principles, advantages and comprises also practical examples. In the practical part we search for the use of the structured learning at the special elementary schools. The part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
- Vedoucí: Olga Krejčířová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Aplikace strukturovaného učení a tvorba učebních pomůcek strukturovaného učení pro žáky s PAS ve speciální mateřské škole
Markéta TÁBORSKÁ -
Strukturované učení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni základní školy
Daniela BARÁKOVÁ -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková
Název
Vložil
Vloženo
Práva