Využití ambientních médií v sociální reklamě – Petr Šidlo
Petr Šidlo
Bakalářská práce
Využití ambientních médií v sociální reklamě
Using of ambient media in social advertising
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje sociální reklamě, její historii, jednotlivým cílům, etickým aspektům a její úloze v sociálním marketingu. Stejně tak pojednává o problematice ambientních médií, jejich začlenění do klasifikace reklamních nosičů a charakteristických vlastnostech, podle nichž jsou děleny na několik typů. Obě tato témata jsou následně propojena v úvodu praktické části, kde je …víceAbstract:
The theoretical part of this bachelor thesis deals with social advertising, its history, particu-lar purposes, ethical aspects and its role in social marketing. The issue of ambient media, their inclusion in the classification of advertising media and characteristic features is elabo-rated as well. Both of these topics are linked in the introduction of practical part, which contains some examples of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šidlo, Petr. Využití ambientních médií v sociální reklamě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: "guerillové" versus "klasické" kampaně Amnesty International
Kateřina Freslová -
The role of international human rights NGOs in China: A case study of Amnesty International
Anastasia Kurilkina -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Lucie STEJSKALOVÁ -
Vliv Amnesty International (ve srovnání s ostatními organizacemi v oblasti lidských práv a fundraisingu)
Robin Kocman -
Komunikace mezinárodních nevládních neziskových organizací: "guerillové" versus "klasické" kampaně Amnesty International
Kateřina Freslová -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Sociální guerilla marketing
Linda Lochařová