Návrh opatření ke zvýšení tržeb ve vybraném hotelovém provozu – Petr TRNKA
Petr TRNKA
Bakalářská práce
Návrh opatření ke zvýšení tržeb ve vybraném hotelovém provozu
Proposals for sales increase of selected hotel
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zvýšení tržeb hotelového provozu. V teoretické části je rozebrán management hotelnictví formou popisu jednotlivých úseků a faktorů ovlivňující obchod. Pro praktickou část byla zvolena společnost hotel Purkmistr. Tato část se věnuje popisu a řízení vybraného hotelu. V závěru práce jsou uvedeny návrhy, které mohou pomoci ke zvýšení tržeb hotelu Purkmistr.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to increase sales of selected hotel. The theoretical part of this thesis focuses on management of the hotel industry in form of description of individual departments and factors influencing sales. The practical part contains description and management of the hotel Purkmistr. At the end of this thesis there are given suggestions that could lead to Purkmistr's sales …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRNKA, Petr. Návrh opatření ke zvýšení tržeb ve vybraném hotelovém provozu. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Management a marketing v hotelnictví
Jiří Smělý -
Age Management, ako neoddeliteľná súčasť plánovacieho procesu v rámci problematiky nedostatku pracovníkov na pracovnom trhu v Českej republike v sektore hotelierstva.
Matúš Brath -
Krizový management v hotelnictví a/nebo gastronomii
Daria Nikitina -
Marketing měst a obcí v praxi. Kdo se ve městech a obcích zabývá jejich marketingem a co obsahuje jeho/jejich práce?
Zuzana Benedyktová -
Personální marketing a jeho uplatnění v hotelnictví
Klára Stěhulová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Management so zameraním na podporu vzdelávania zamestnancov v hotelierstve
Ivana Bajtošová -
GDPR a jeho dôsledky pre marketing firiem
Vanesa Hogenová