Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou – Bc. Michal Vild
Bc. Michal Vild
Diplomová práce
Využití modelů hromadné obsluhy s prioritou
The Use of Mass Service Models with Priority
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje systémům hromadné obsluhy se zaměřením na systémy s výskytem priority. V první části práce jsou definovány základní části modelů hromadné obsluhy včetně jejich klasifikace. Dále jsou v této části popsány vybrané metody pro řešení těchto modelů, jakými jsou heuristické metody a softwarové nástroje. V druhé části je vytvořen a popsán model hromadné obsluhy pro nabíjení …víceAbstract:
This master thesis is devoted to mass service systems with a focus on priority systems. In the first part of the thesis, the basic parts of the mass servicing models are defined including their classification. Then, selected methods for solving these models such as heuristic methods and software tools are described in this part. In the second part, a mass servicing model for EV charging based on a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Fábry, Ph.D.
- Oponent: František Zapletal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Řízení mezinárodních dodavatelských řetězců
Práce na příbuzné téma
-
Proces obsluhy v systémoch hromadnej obsluhy
Radoslav Fekeč -
Systémy hromadné obsluhy
Marek Vlašín -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybraném podniku
Anna Váňová -
Optimalizace zařazování nových požadavků do systému hromadné obsluhy
Zbyněk Richtr -
Analýza systému hromadné obsluhy ve vybrané kavárně
Zuzana Horčicová -
Analýza systému hromadné obsluhy ve společnosti Žluté lázně
Hana Říhová -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Jakub Klouda -
Analýza systému obsluhy zákazníků ve vybrané společnosti
Duc Khang Le
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Švejdar, L.
29. 12. 2022