1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera – Jan VYČICHLO
Jan VYČICHLO
Bakalářská práce
1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera
1. Theoretical Part: Working With Colour in Film-making And Its Comparsion in Relationship to Fine Arts 2. Practical Part: Film, Lenght at least 10 Minutes, Cinematography
Anotace:
Tato práce pojednává o možnostech, kterými disponuje kameraman při tvorbě vizuálního díla k ovlivňování narativních i psychických stavů diváka za pomoci využití barev. Je zá- roveň analýzou základních postupů při práci s barvou, využitých při tvorbě autorského filmu. Popisuje snahu o využití teoretických podkladů pro jejich transformaci v praktickou realizaci díla.Abstract:
This paper discusses the possibilities available to the cinematographer to create a visual narrative works to influence psychological states of the viewer through the use of colors. It also analyzes the basic procedures for working with color, utilized in the creation of the filmcopyright. It desribes efforts to use the theoretical basis for their transformation into practial work.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VYČICHLO, Jan. \textit{1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fd53sw/.
Jak správně citovat práci
VYČICHLO, Jan. 1. Teoretická část: Práce s barvou při tvorbě audiovizuálního díla a její srovnání ve vztahu k výtvarnému umění 2. Praktická část: Hraný film - kamera. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Kamera
Práce na příbuzné téma
-
Fotografie a psychologie barev: Jak různé barvy ve fotografiích ovlivňují naše emoce a chování a jak ovlivňují naše vnímání obrazu?
Marina BIDA -
Psychologie davu v animovaném filmu
Viktória MADANSKÁ -
Strach na Západě v 16.-17. století z pohledu psychologie
Romana Jirovcová -
Arteterapie a její vztah k psychologii umění
Martina Gottwaldová -
Abject art - využití tělních tekutin ve výtvarném umění 20. a 21. století
Judita Vrajová -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová