Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT – Vendula MOŠŤKOVÁ
Vendula MOŠŤKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT
The Communication Plan of The Dance School Need for BEAT
Anotace:
Obsahem této práce je rozvržení a způsob komunikace Taneční školy z Uherského Brodu pro následující rok. Taneční škola spadá pod neziskovou organizaci a proto je úkolem vypracovat efektivní komunikační plán s omezeným finančním rozpočtem na jeho realizaci. Součástí konceptu je kromě volby komunikačních aktivit, médií a časového rozmezí i grafické zpracování návrhu reklamní kampaně a také loga taneční …víceAbstract:
This work focuses on the layout and methods of communication of the Dance school from Uherský Brod for the next year. The dance school comes under a non-profit organization and therefore the task is to work out an effective communication plan with limited financial budget for its implementation. The component of concept is except of the choice of communication activities media also timescale and graphic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOŠŤKOVÁ, Vendula. Komunikační plán Taneční školy Need for BEAT. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Návrh komunikačního plánu vybrané neziskové organizace
Andrea Brucknerová -
Role marketingu v neziskové organizaci: Komunikační mix projektu ,,Podporuj mě...“ neziskové organizace DEJME DĚTEM ŠANCI
Tereza Tkadlecová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Návrh komunikační kampaně neziskové organizace
Sandra Jiřiková -
Analýza a návrh na zlepšení marketingové komunikace organizace Domov Vesna, příspěvková organizace.
Jan Nesrsta -
Vizuální a komunikační identita neziskové organizace Zvíře v tísni, z. s.
Pavla Mottlová