Projekt Corporate Identity společnosti Alnair a.s. – Jana SLOUPOVÁ
Jana SLOUPOVÁ
Diplomová práce
Projekt Corporate Identity společnosti Alnair a.s.
The Project Corporate Identity of the Alnair a.s.
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování projektu k posílení identity společnosti Alnair a.s. Teoretická část práce je věnována rozboru literárních pramenů týkající se problematiky firemní identity a jejích jednotlivých složek. Následuje hodnocení současného stavu identi-ty ve společnosti, včetně jejích analýz. V další části je zpracován projekt na posílení identi-ty se zaměřením na filozofii organizace …víceAbstract:
The aim of this master thesis is the project for fortifying the identity of the Alnair a.s. The theoretical part of the thesis analyses the literature sources concerning the corporate identity and all its individual parts. The next part appraises and analyses the present state of the company identity in the society. Following is a part containing the project for the fortifying of the identity, focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21274
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SLOUPOVÁ, Jana. Projekt Corporate Identity společnosti Alnair a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba image komerční organizace
Barbora Prejzová -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová -
Specifika firemní komunikace ÚzP pro Prahu 3
Petr Pavlik -
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
Svatopluk Čech -
Firemní identita vybrané organizace
Iva Fulínová