Totalitarismus jako téma ve výuce občanské výchovy – Eva BRACHMANOVÁ
Eva BRACHMANOVÁ
Diplomová práce
Totalitarismus jako téma ve výuce občanské výchovy
Totalitarianism as a subject in civic education
Anotace:
Cílem této diplomové práce je propojit teoretickou část o totalitarismu s částí praktickou, která nabízí možnost jak k danému tématu přistoupit s využitím beletrie v rámci vyučovacího procesu. Součástí přílohy je pak tematický dotazník mapující dosavadní vědomosti dětí na druhém stupni základní školy.Abstract:
The aim of this thesis is to interconnect the theoretical part on totalitarianism with the practical part, which offers the possibility to approach the given topic using fiction within the teaching process. The appendix contains a thematic questionnaire mapping the existing knowledge of children at the second level of primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 5. 2019
- Vedoucí: ThDr. Józef Szymeczek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRACHMANOVÁ, Eva. Totalitarismus jako téma ve výuce občanské výchovy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ - Učitelství občanské výchovy pro 2. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a kritika filosofií Karla Marxe a Vladimíra Iljiče Lenina.
Jan POSPÍŠIL -
Využití metody práce s textem ve výuce Občanského a společenskovědního základu
Lucie Hakenová -
Aktivizační metody ve společenskovědním vzdělávání
Andreas ZACHARIADIS -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
Totalitní ideologie
Silvie RYTÍŘOVÁ -
Fašismus, Nacismus - vznik, poslání a příčiny pádu v jednotlivých zemí
Martin Cinner -
Fašismus a nacismus: dvě normativní estetiky
Anna Chlápková -
Německý nacismus a italský fašismus - srovnánací analýza
Ondřej Nekovář