Marek VLK

Bakalářská práce

Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh

Analysis of marketing activities of the company Colorlak, a.s. with focus on industry market
Anotace:
Zabezpečení úspěšného rozvoje firmy v tržních podmínkách není snadnou záležitostí. Pokud chce firma v dnešním tržním prostředí efektivně působit, musí identifikovat stále se měnící potřeby a přání zákazníků. Žádná firma se neobejde bez marketingové strategie a plánování, vymezení tržního segmentu a v neposlední řadě určení účinné strategie marketingové komunikace, díky které se zvýší prodej výrobků …více
Abstract:
It is not an easy task to ensure prosperity and growth of a company in a free market environment. A company that aspires to be efficient in today{\crq}s markets must continuously monitor and re-assess the ever-changing needs and wishes of its customers. No company can do without a marketing strategy and planning, identification of its market segment, as well as identification of an efficient strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2006
Zveřejnit od: 5. 1. 2011
Identifikátor: 2189

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLK, Marek. Analýza marketingových aktivit společnosti COLORLAK, a.s. se zaměřením na průmyslový trh. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 01. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 1. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.