Jana Vilišová

Bakalářská práce

Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji

Marketing Research on Car Sales in the Olomouc Region
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým průzkumem trhu automobilového průmyslu v Olomouckém kraji u společnosti PorscheOlomouc. Bakalářská práce je rozdělena na 2 části teoretickou a praktickou. Teoretická část, se zabývá základy a cíly marketingu, marketingovým výzkumem, image a v konečné fázi segmentací trhu. Praktická část je věnována společností PorscheOlomouc a jejich marketingu, výběrem správné …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research on car sales in the Olomouc region by company PorscheOlomouc. The bachelor thesis is dividend into 2 parts into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with basics and objectives of marketing, marketing research, image and in the final stage segmentation of market. Practicial part deals with company PorscheOlomouc and their marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zveřejnit od: 29. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ekaterina KHITILOVÁ
  • Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vilišová, Jana. Marketingový průzkum trhu prodeje automobilů v Olomouckém kraji. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Moravská vysoká škola Olomouc

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management