English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes – Bc. Tereza KRSKOVÁ
Bc. Tereza KRSKOVÁ
Diplomová práce
English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes
English Language Teaching and Learning Strategies in Heterogeneous Classes
Abstract:
This diploma project focuses on English language teaching as a second language in heterogeneous classes with the use of methods and strategies of differentiation. The aim of this diploma project is to analyse the current situation of teaching English as a foreign language in heterogeneous classes with the help of differentiation in the Czech Republic.Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na výuku anglického jazyka v heterogenních třídách za použití metod a strategií diferenciace. Cílem této diplomové práce je zjistit současnou situaci výuky anglického jazyka jako cizího jazyka v heterogenních třídách za pomoci diferenciace v České republice.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Blanka Babická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRSKOVÁ, Tereza. English Language Teaching Strategies in Heterogeneous Classes. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Aktivizující metody a strategie ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Gabriela MOCKOVÁ -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Jak přistupovat k výuce anglického jazyka v heterogenních třídách na 1. stupni ZŠ
Linda BAMBUŠKOVÁ -
Efektivní způsoby prezentace gramatiky v hodinách anglického jazyka na 2. stupni základní školy
Vendula Pykalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva