Specifika vzdělávání žáků sociokulturně znevýhodněných ve městě Šternberku – Dominika LHOTSKÁ
Dominika LHOTSKÁ
Bakalářská práce
Specifika vzdělávání žáků sociokulturně znevýhodněných ve městě Šternberku
The specifics of education of socioculturally disadvantaged pupils in the town Šternberk
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na specifika vzdělávání žáků sociokulturně znevýhodněných ve městě Šternberku. Žáci se sociokulturním znevýhodněním se v mnoha sférách odlišují od ostatních žáků, právě proto vyžaduje práce s nimi řadu korektur oproti běžnému vzdělávání. České školství se v posledních letech potýká se vzrůstající integrací a inkluzí žáků se sociokulturním znevýhodněním do běžného vzdělávacího …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on ,,The specifics of education of socioculturally disadvantaged pupils in the town Šternberk". Pupils with a socio-cultural disadvantage differ from other pupils in many areas, which is why working with them requires a number of corrections compared to regular education. In recent years, the Czech education system has been struggling with the increasing integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Antonín Staněk, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LHOTSKÁ, Dominika. Specifika vzdělávání žáků sociokulturně znevýhodněných ve městě Šternberku. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Vnímání distanční formy výuky studenty středních škol v době koronavirové krize
Kristýna Vajdíková -
Distanční formy výuky na prvním stupni základní školy
Vojtěch Konopáč -
Metody a formy distanční výuky ve výtvarném oboru na Základních uměleckých školách
Erika Houserová -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody, formy a specifika výuky v české škole v Soluni
Kristýna Jonová -
Pohybové hry s folklorními prvky jako součást integrované formy terénní výuky v MŠ
Michaela Fialová -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva