Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami – Natálie Havlíčková
Natálie Havlíčková
Bakalářská práce
Analýza současných in-store aktivit globální značky se sportovními potřebami
Analysis of current in-store activities of a global brand with sports equipment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využívané marketingové aktivity v místě prodeje společnosti se sportovními potřebami značky Under Armour. První kapitola teoretické části uvádí základní rysy marketingu a podrobněji definuje marketingový mix a jeho části. Druhá kapitola pojednává o marketingové komunikaci a konkrétních formách propagace. Jednou z forem je také in-store marketing, kterému se věnuje …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing activities used at the point of sale of a company with sports equipment brand Under Armour. The first chapter of the theoretical part presents the basic features of marketing and defines the marketing mix and its parts in more detail. The second chapter deals with marketing communication and specific forms of promotion. One of the forms is also in-store …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík
- Oponent: Jitka Vysekalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Kreativní marketing a komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Psychologické aspekty působení nástrojů in-store marketingu
Dagmar Grauová
Název
Vložil
Vloženo
Práva