Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook – Irena Varcabová
Irena Varcabová
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook
Optimization of a companie's marketing communication on a social media Facebook
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zmapování možností aktivnější a efektivnější komunikace společnosti v online prostředí a zjištění možných postupů pro zvýšení povědomí o konkrétní společnosti na sociální síti Facebook. Práce je věnována společnosti Soliter, a. s., která sídlí v Jablonci nad Nisou a je tradičním a známým výrobcem šperků z drahých kovů. Bakalářská práce se dělí na dvě hlavní části, a to část …víceAbstract:
The aim of the Bachelor's thesis is to map possibilities of more active and effective communication of the company Soliter, and to identify possible procedures for raising awareness of a chosen company on the social network Facebook. The theoretical part of the bachelor's thesis explains selected basic concepts from the environment of online marketing and also deals in more detail with the social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Varcabová, Irena. Optimalizace marketingové komunikace společnosti na sociální síti Facebook. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Gabriela Bohabojová -
Marketingová komunikace vybraného produktu
Jakub Lesniak -
Marketingová komunikace produktu okázalé spotřeby jako investice do společenské pozice
Marian Obr -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Jan Klimáček -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Klára Švamberková -
Vyhodnocení nástrojů marketingové komunikace vybraného produktu
Olga Prošková
Název
Vložil
Vloženo
Práva