Hospitace - noční můra učitele? – Markéta VOLRÁBOVÁ
Markéta VOLRÁBOVÁ
Bakalářská práce
Hospitace - noční můra učitele?
Observation - a nightmare of teachers?
Anotace:
Práce se ve své teoretické části zabývá pojmem hospitace v obecné rovině, vyučovacím procesem, který je popsán s ohledem na praktické vyučování. praktická část je zaměřena na hospitační záznam, jeho strukturu a náležitosti, které má obsahovat. Ve druhé části je vytvořen konkrétní hospitační záznam, jehož význam byl ověřen v dotazníkovém šetření.Abstract:
Bachelors thesis in its theoretical part deals with the concept of observation in general, the teaching process that is described with regard to practical teaching. The practical part is focused on the record of observation, its structure and requirements that must be included. In the second part a specific record of observation, whose meaning and significance was tested in the survey, is formed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2012
Zveřejnit od: 19. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Petr Mach, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOLRÁBOVÁ, Markéta. Hospitace - noční můra učitele?. Plzeň, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Volba metod výuky v praktickém vyučování nebo odborném výcviku
Michael Petschat -
Hospitační záznam jako evaluační nástroj
Jiří KASÍK -
Vyučovací proces v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základních škol v souvislosti s inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Kateřina Benaglia -
Únava při učení a její překonávání /se zaměřením na výchovně vzdělávací proces na střední škole/
Gabriela Trefná