Bc. Monika Kormanová

Diplomová práce

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Anti AQUA s využitím nástrojů marketingového mixu

Project of Utilization the Competitiveness of Anti AQUA Using Marketing Mix Tools
Anotace:
Cieľom diplomovej práce je zvýšiť konkurencieschopnosť spoločnosti Anti AQUA, s.r.o. na slovenskom trhu, ktorá sa nachádza v obci Rosina pri Žiline, spracovaním niekoľkých propagačných materiálov. V teoretickej časti, ktorá pozostáva z troch kapitol, sú priblížené a definované pojmy, ktoré sú následne využité v praktickej časti. Prvá kapitola je zameraná na marketing, marketing služieb, marketing stavebníctva …více
Abstract:
The aim of this thesis is to increase the competitiveness of Anti AQUA Ltd. on the Slovak market, which is located in the village near Žilina, Rosina, processing some promotional materials. In the theoretical part, which consists of three chapters, are a close defined terms, which are subsequently used in the practical part. The first chapter focuses on marketing, marketing services, marketing in construction …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kormanová, Monika . Projekt zvýšení konkurenceschopnosti společnosti Anti AQUA s využitím nástrojů marketingového mixu. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe