Marketingová komunikace ve firmě Van Graaf – Daniela Tichá
Daniela Tichá
Bakalářská práce
Marketingová komunikace ve firmě Van Graaf
Marketing communication at Van Graaf company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace a analýzou jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Mezi nástroje komunikačního mixu patří reklama, podpora prodeje, osobní prodej a public relations. Hlavním cílem práce je navrhnout úpravu skladby a využití jednotlivých nástrojů komunikačního mixu v podmínkách konkrétní firmy na základě vlastního pozorování a dotazníkového šetření …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of marketing communication and analyses individual instruments of marketing communication. Between instruments of marketing communication belongs advertising, personal selling, sales promotion and public relations. The main objective is to propose a modification of the composition and an utilization of the communication mix in conditions of a particular company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Barbora Pačesová -
Public relation vybranej finančnej inštitúcie
Libor Füzy -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Využití komunikačnícho mixu u subjektů cestovního ruchu; Using of
Anna Lisina -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Radek Laci -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl
Název
Vložil
Vloženo
Práva