Zkušenosti pedagogů a rodičů se specifiky žáků s postižením více vadami v dospívajícím věku – Bc. David INDRÁK
Bc. David INDRÁK
Diplomová práce
Zkušenosti pedagogů a rodičů se specifiky žáků s postižením více vadami v dospívajícím věku
The experiences of teachers and parents with the specifics of students with multiple disabilities in adolescence
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá zkušenostmi rodičů a pedagogů se specifiky žáků s postižením více vadami v dospívajícím věku. V teoretické části je vymezeno kombinované postižení, nahlížené z různých pohledů a v řadě historických kontextů. Dále je popsán psychomotorický vývoj jedince se zaměřením na období dospívání, jsou zmíněny fyzické a psychické projevy a dále specifika dosívání s postižením. V závěru …víceAbstract:
My diploma thesis deals with the experiences of parents and teachers with the specifics of students with disabilities in adolescence. In the theoretical part, combined disability is defined, viewed from different perspectives and in a number of historical contexts. Furthermore, the psychomotor development of an individual is described with a focus on the period of adolescence, physical and psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
INDRÁK, David. Zkušenosti pedagogů a rodičů se specifiky žáků s postižením více vadami v dospívajícím věku. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti uplatnění na pracovním trhu u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení vzdělávání na základní škole speciální
Dana Kousalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Integrace dítěte se souběžným postižením více vadami v mateřské škole
Markéta Korčáková