Yana Ovsyanko

Bakalářská práce

Marketingový plán květinářství

Marketing plan for a florist's company
Anotace:
Hlavním tématem práce je zpracovaní marketingového planu pro již existující květinářství Don Flowers s.r.o Сílem práce je navržení marketingového planu pro existující společnost Don Flowers s.r.o . Zhodnotit současný marketingový systém firmy a její růstový potenciál
Abstract:
The main theme of the work is processing a marketing plan for the existing florist's company Don Flowers s.r.o The goal of the thesis is to propose a marketing plan for the existing company Don Flowers s.r.o. Assess the current marketing system of the company and its growth potential.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
  • Oponent: René Šifta, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

NEWTON College a.s.

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management