Bc. Iveta Podolská

Bakalářská práce

Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci

Application of marketing mix in selected organization
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci" je analýza současného marketingového mixu společnosti Tyrolit a sestavení zlepšujících opatření pro tvorbu nového marketingového mixu společnosti. Teoretická část vychází z odborné literatury. Jsou zde vysvětleny základní pojmy, jako je marketing, marketingový mix a jeho složky. V praktické části je představena společnost …více
Abstract:
Subject of this thesis "Application of marketing mix in selected organization." Is analysis of current marketing mix of Tyrolit company and formation of improving measures for creation of company's new marketing mix. Theoretical part of thesis comes from specialized literature. Basic expressions such as marketing, marketing mix and its components are explained there. Tyrolit company and its marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Podolská, Iveta. Aplikace marketingového mixu ve vybrané organizaci. Pardubice, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku