Kateřina Kvíčerová

Bakalářská práce

Obsahový marketing pro společnost BeWooden

Content marketing for company BeWooden
Anotace:
Cílem práce je kompletní zhodnocení obsahové strategie a používaných nástrojů vybrané internetové společnosti BeeWooden, zaměřené na prodej ručně vyráběných dřevěných módních doplňků. Součástí práce je následný návrh řešení dalšího pracovního postupu v obsahové strategii firmy a doporučení na používané nástroje k jejímu naplnění.
Abstract:
The aim of the thesis is to completely evaluate the content strategy and the tools used of a selected internet company BeWooden, which focuses on selling handmade wooden fashion accessories. The thesis includes a proposal for solving further development of the company's content strategy and recommendations for tools to be used to fulfill it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Sylvia Plottová, Ph.D. MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.