Bc. Filip Janás

Diplomová práce

Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů

Building the Skompasem.cz Brand with Online Tools
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na budování značky nově vznikající cestovní agentury na českém trhu. Autor v rámci diplomové práce vychází ze svých praktických znalostí z oblasti cestovního ruchu a z oblasti marketingu v cestovním ruchu. Diplomová práce v teoretické části vysvětluje pojmy spojené s významem cestovních agentur, zaměřuje se na firemní hodnoty, vizuální identitu, tonalitu komunikace, archetypy …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on branding of a newly emerging travel agency on the Czech market. The author draws on his practical knowledge in the field of tourism and tourism marketing. The theoretical part of the thesis explains the concepts related to the meaning of travel agencies, focuses on corporate values, visual identity, communication tonality, brand archetypes, explains the communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Josef Kocourek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Janás, Filip. Budování značky Skompasem.cz pomoci online nástrojů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe