Moderní podpora prodeje oděvních výrobků – Bc. Markéta Janečková
Bc. Markéta Janečková
Bakalářská práce
Moderní podpora prodeje oděvních výrobků
Modern Sales Promotion of Clothing Products
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá moderní podporou prodeje oděvních výrobků. V úvodu teoretické části je popisován marketing a jeho základní pojmy. Je zde vysvětlen marketingový mix a marketingová komunikace, včetně jejích tradičních a moderních nástrojů, mezi které patří i stěžejní podpora prodeje. Součástí teoretické části je také krátké představení oděvního průmyslu, jelikož na něj se tato práce bude zaměřovat …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with modern sales promotion of clothing products. The introductory part describes marketing itself and its basic concepts. The terms such as marketing mix together with marketing communication, as well as both traditional and modern tools including key sales promotion, are explained in this part. The theoretical part covers also a short introduction to the clothing industry as …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: prof. Ing. Jakub Wiener, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Janečková, Markéta. Moderní podpora prodeje oděvních výrobků. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Moderní technologie v podpoře výuky strojírenských oborů na SPŠ
Petr Novosád -
Moderní technologie v maloobchodě
Michaela Frühaufová -
Moderní technologie v pedagogice při přípravě výukových podpor předmětu ekologie pro střední průmyslové školy
Jakub Mikula -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Martin Fišera -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová
Název
Vložil
Vloženo
Práva