Jazyk propagačních materiálů a návodů k použití – Bc. Kristýna ERETOVÁ
Bc. Kristýna ERETOVÁ
Diplomová práce
Jazyk propagačních materiálů a návodů k použití
Language of promotional printed matters and instructions for use
Anotace:
R E S U M É Diplomová práce je věnována jazyku reklamních materiálů a návodů k použití. První kapitola se zabývá teoretickými aspekty reklamy a je rozdělena do čtyř podkapitol. Jsou vymezeny základní pojmy jako je reklama, její druhy a funkce, jazykový styl v reklamě aj., dále jsou uváděna některá fakta z historie masmédií a nastíněny stručně dějiny reklamy. Druhá kapitola s šesti podkapitolami má …víceAbstract:
RESUMÉ The thesis is devoted to the language of advertising materials and instructions for use. The first chapter deals with the theoretical aspects of advertising and it is divided into four sections. They are defined the basic concepts such as advertising, its types and functions, language style in advertising and others. Next they are listed some facts from history of mass media and the history …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiřina Svobodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ERETOVÁ, Kristýna. Jazyk propagačních materiálů a návodů k použití. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / RJ-OV
Práce na příbuzné téma
-
Obraz Čechů v Grušově "Česko - návod k použití"
Miroslava FICTUMOVÁ -
Technické požadavky kmenové pásové pily ve vztahu k zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví
Michal Procházka -
A Multiple-Parallel-Text Approach to Biblical Translation. A Case Study of Galatians in English, Czech and Slovak
Lenka Havelková -
Structural Parallelism in Contemporary British Novels - A Text-Level Approach
Jolana KAŠTOVSKÁ -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal