Význam virální komunikace v nabídce produktu . – Karel Jangl
Karel Jangl
Diplomová práce
Význam virální komunikace v nabídce produktu .
Viral marketing commucation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá virální komunikací v prostředí obchodní společnosti Suricate eyes s.r.o.. Struktura práce je tvořena základními kapitolami, teoretickou a praktickou částí. Teoretická část popisuje nové formy marketingu včetně virálního z pohledu odborné literatury. Praktická část aplikuje zjištěné poznatky na výše uvedenou reálnou společnost Suricate eyes s. r. o., a komparuje marketingové …víceAbstract:
This thesis is focused on viral communication within company Suricate eyes s. r. o. The thesis starts by initial captures at the beginning and then is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part describes new forms of marketing included viral marketing by using professional literature. Practical part applies discovered knowledge at company Suricate eyes s. r. o. mentioned above and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
- Oponent: Marie Hesková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie jako designový proces. Případová studie hnutí "Limity jsme my"
Anna Bromová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Navrhněte marketingový komunikační mix (kampaň) pro vybrané produkty
Karolína Mrázková
Název
Vložil
Vloženo
Práva