Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě – Kristýna Králová
Kristýna Králová
Bakalářská práce
Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě
Visualisation of Drive Systems in Virtual Reality
Anotace:
Cílem této práce bylo provést vizualizaci pohonných systémů ve virtuální realitě. Obdržela jsem 3D modely těchto celků (jeden celek se skládá z několika dílčích částí jako je vlastní pohon, řídící jednotka, přívod napájení, rozhraní pro komunikaci, ochranný kryt, apod.). Tyto modely upravila (v programu Blender) a poté importovala do prostředí Unreal Engine, ve kterém jsem vytvořila jednoduchou vizualizační …víceAbstract:
The aim of this work was to visualize propulsion systems in virtual reality. I have received 3D models of these units (one unit consists of several sub-parts such as the drive itself, the control unit, the power supply, the communication interface, the protective housing, etc.). I modified these models as needed (in Blender) and then imported them into the Unreal Engine environment to create a simple …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Králová, Kristýna. Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Systém pro sběr a analýzu crash reportů pro Unreal Engine
Jakub ŠTARMAN -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Možnosti počítačem řízených charakterů v prostředí Unreal Engine
Josef Kotlář -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík