Využití mobilních telefonů v marketingu na spotřebitelském trhu s módou – Aneta BONAVENTUROVÁ
Aneta BONAVENTUROVÁ
Bakalářská práce
Využití mobilních telefonů v marketingu na spotřebitelském trhu s módou
The use of mobile phones in marketing at the consumer fashion market
Anotace:
Cílem bakalářské práce je popsat vybrané způsoby využití mobilních telefonů v marketingu na zvoleném spotřebitelském trhu, kterým jsou běžné značky s módou, a následně zjistit skutečnou míru jejich využívání spotřebiteli. Teoretická část práce přibližuje pojmy moderního marketingu, spotřebitelského chování, různých forem prodeje a digitálního marketingu. Praktická část obsahuje analýzu vybraných způsobů …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to describe selected ways of using mobile phones in marketing at the chosen consumer market, which are common fashion brands, and to find out the actual rate of their use by consumers. The theoretical part of the thesis approximates the concepts of modern marketing, consumer behavior, various forms of sales and digital marketing. The practical part contains an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BONAVENTUROVÁ, Aneta. Využití mobilních telefonů v marketingu na spotřebitelském trhu s módou. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení
Práce na příbuzné téma
-
Detekce rakovinných biomarkerů pomocí imunochemických stanovení s magnetickou prekoncentrací
Dorota Sklenárová -
The Impact of Digital Marketing on E-commerce Development of Fashion Retailer Groups: The case of Dior, Prada and LVMH
Anna Nefodova -
Fashion marketing mladých start-upů
Jakub Král -
Moderní technologie v rehabilitaci dětí se sluchovým postižením v raném a předškolním věku.
Tereza STARÁ -
Digitální technologie v galerijní pedagogice - návrh mobilní aplikace jako didaktického prostředku v praxi galerijního pedagoga
Iveta Janošková -
Moderní technologie v přednemocniční neodkladné péči
Nikola BRŮŽKOVÁ -
Moderní technologie ve výuce české literatury na středních školách
Pavel Dostál -
Používání mobilních telefonů při nákupech v kamenných prodejnách
Nikola Adámková