Vyučovací program zaměřený na zprostředkování kulturně historického dědictví na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol – Bc. Eliška Marčíková
Bc. Eliška Marčíková
Bakalářská práce
Vyučovací program zaměřený na zprostředkování kulturně historického dědictví na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol
The Educational Program Focused on Mediation Cultural-historical Heritage in Chateau Kratochvíle for Secondary School Students
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce se zaměřuje na vytvoření vyučovacího programu na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol. Práce se dělí na dvě základní části - na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část čtenáře uvádí do problematiky muzejní pedagogiky a jejích forem, dále charakterizuje edukační programy probíhající v muzeích a památkách. V navazujících kapitolách přibližuje edukační činnost …víceAbstract:
This dissertation focuses on the creation of an educational program for college students at Kratochvíle castle. In terms of its structure, the work is divided into two basic parts: a theoretical part and a practical part. The theoretical part familiarises the reader with issues of museum pedagogy and its forms and characterises educational programmes taking place in museums and heritage sites. Its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2015
Zveřejnit od: 29. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Pechová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARČÍKOVÁ, Eliška. \textit{Vyučovací program zaměřený na zprostředkování kulturně historického dědictví na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fn73zw/.
Jak správně citovat práci
Marčíková, Eliška. Vyučovací program zaměřený na zprostředkování kulturně historického dědictví na zámku Kratochvíle pro žáky středních škol. Liberec, 2015. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace kulturně historického dědictví pomocí mobilní aplikace
Pavel Janek -
Metody animace kulturně-historického dědictví
Zuzana Pechová -
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví v kontextu primárního vzdělávání
Nikola VAŘEKOVÁ -
Řetězové provázení jako prostředek výchovy ke vztahu ke kulturně historickému dědictví
Jitka RAMDANOVÁ -
Analýza využití kulturně historického dědictví v rámci destinačního managementu v Hradci Králové
Filip Holubec -
Výchova ke vztahu ke kulturně historickému dědictví (didaktické aktivity ve skupině předmětů člověk a společnost)
Markéta HOSSINGEROVÁ -
Kulturní památky Slovenska na Seznamu světového dědictví UNESCO. Volnočasový produkt se zaměřením na kulturní turismus.
Aneta Tranová -
Kulturně-historický potenciál Slovinska
Aneta Müllerová
Název
Vložil
Vloženo
Práva