Martin SOCHA

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace závodu "Inline 24"

Analysis of marketing communications of the "Inline 24" race
Anotace:
Tato práce popisuje marketingovou komunikaci mezi organizátory a účastníky závodu Inline 24. Z důvodu celosvětové pandemie Covid-19 a s tím souvisejícími opatřeními se podoba závodu změnila, přičemž místo původních 24 hod. byl závod zkrácen na 12 hodin. a proběhl v nočních hodinách pod názvem "Inline night slide 12 hod." Provedeným výzkumným šetřením opírajícím se o metodu dotazování technikou dotazníku …více
Abstract:
This work describes the marketing communication between the organizers and participants of the Inline 24 race. Due to the worldwide Covid-19 pandemic and related measures, the design of the race has changed, with the race being shortened to 12 hours instead of the original 24 hours and taking place at night under the name "Inline night slide 12 hours." A research investigation based on the questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SOCHA, Martin. Analýza marketingové komunikace závodu "Inline 24". Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie