Martina WIDENKOVÁ

Diplomová práce

Kompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHD

Competences of teachers of pupils with specific learning disabilities and ADHD
Anotace:
Diplomová práce pojednává o kompetencích učitelů, kteří pracují s žáky s dyslexií, dysgrafií a ADHD, se zaměřením zejména na jejich praktické zkušenosti s diagnostikou a pedagogickou terapií těchto poruch. V práci je předložen teoretický rámec problematiky specifických poruch učení i chování a kompetencí učitele. Praktická část práce s pomocí metody ohniskových skupin nastiňuje, jak učitelé s těmito …více
Abstract:
The thesis discusses the competencies of teachers with students with dyslexia, dysgraphia and ADHD, with a particular focus on the practical experiences of teachers with pedagogical diagnostics and therapy of these disorders. Thesis presented the theoretical framework of developmental specific learning disabilities and behaviorál disorders and teacher´s competencies. The practical part of thesis with …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2013
Zveřejnit od: 5. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jana Swierkoszová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WIDENKOVÁ, Martina. Kompetence učitelů žáků se specifickými poruchami učení a ADHD. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta