Marketingová komunikace vybraného podniku – Bc. Barbora Lukešová
Bc. Barbora Lukešová
Diplomová práce
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav marketingového komunikačního mixu vybrané firmy a následně pro tuto firmu navrhnout možná vylepšení a nové formy marketingové komunikace. \item{\item{\item{\item{Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její významnost pro firmy v dnešním vysoce konkurenčním prostředí. Tato práce se věnuje jednotlivým oblastem z marketingu až po …víceAbstract:
The goal of this thesis is to analyse the state of the marketing communication mix of selected company and to suggest possible improvements and new forms of marketing communication in this company. \item{\item{\item{\item{This thesis is focused on marketing communication and its importance for companies in todays world with competitive environment. This thesis focuses on marketing and elements of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Roman KOZEL, Ph.D.
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lukešová, Barbora. Marketingová komunikace vybraného podniku. Olomouc, 2020. diplomová práce (Ing.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový komunikační mix vybraného lazeňského zařízení X-
Adam Makiš
Název
Vložil
Vloženo
Práva