Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání – Jana Krafková
Jana Krafková
Bakalářská práce
Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání
The burn out syndrom of the call center operators and the possibility of coping
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se zaměřila na syndrom vyhoření ve vztahu k povolání operátora call centra, protože právě operátoři jsou tímto jevem výrazně ohroženi. Syndrom vyhoření se dotýká celé řady profesí, zejména těch, kde lidé svojí prací pomáhají ostatním. Mezi tuto skupinu můžeme zařadit i povolání operátora zákaznické linky. Součástí bakalářské práce je výzkumné šetření na základě kvantitativního …víceAbstract:
In my bachelor thesis I have focused on the burn-out syndrome in relation to the occupation of call-center operators because operators are greatly affected by that phenomenon. Burn-out syndrome is connected with a wide range of professions, especially those where the aim of the job is helping others. Into that group the profession of customer line operators may be incorporated. A part of the bachelor …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Zveřejnit od: 22. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krafková, Jana. Syndrom vyhoření u operátorů na Call centru a možnosti jeho zvládání. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková -
Volba povolání u zaměstnanců starších padesáti let na pozici operátora call centra
Kateřina Kopecká -
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
Valér DZVONIK -
Koučink z pohledu operátorů call centra
Iveta Hrnčářová -
Vliv motivace na fluktuaci operátorů call centra
Martina Odrazilová -
Supervizní podpora operátorů call centra
Barbora Ulmanová -
Softwarová podpora práce operátorů Call Centra
Matěj Šedivý -
Motivační systém call centra zaměřený na zvýšení produktivity
Renata Brixí