David Havlík
Diplomová práce
Návrh strategie vybraného podniku
Firm Strategy
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování návrhu marketingové strategie pro Rodinný pivovar Berounský medvěd. Pro vypracování hlavního cíle je potřeba splnit všechny dílčí cíle práce. Pro dosažení všech dílčích cílů je důležité držet se postupů nástrojů marketingového mixu a to produktu, ceny, distribuce a propagace. Úvodní část diplomové práce se věnuje teoretickým východiskům, které jsou základem pro …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is elaborating the design of marketing strategy of the Family brewery Berounský medvěd. To achieve of the main goal is necessary to fulfil all the partial goals of work.. To achieve all milestones it is important to adhere to the procedures marketing mix and product pricing, distribution and promotion. The introductory part of the thesis deals with theoretical solutions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Štěpán Kala, MBA Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva